Általános tudnivalók és GYIK
A videók egy webshop motor segítségével érhetők el, ezért muszáj a számítógép fejével gondolkodnunk!
VIDEÓ = VIRTUÁLIS TERMÉK
Mivel virtuális termékekről van szó, csak az a felhasználó éri el az adott videót, aki megvásárolta, azaz: aki be volt jelentkezve a vásárlás során.
FELHASZNÁLÓ = E-MAIL CÍM
A web világában az egyedi azonosító NEM a név, hanem az E-MAIL cím!
Ha több e-mail címe is van, kérem ügyeljen arra, hogy Explore Hungary-témában mindig UGYANAZT használja!!! Hiszen a számítógép az e-mail cím alapján ismeri fel és tudja azonosítani.
Pl. Ha küldök egy kuponkódot a hírlevélben megadott e-mail címére, de más e-mail címmel regisztrál itt, az oldalon, a kuponkód nyilvánvalóan nem fog működni!
GYIK, azaz: gyakran ismételt kérdések
Nem látom a videóimat
Ha az ELŐFIZETÉSEIM oldalra kattintva nem látja az aktív előfizetéseit, azaz például a megvásárolt videókat, akkor
- Elképzelhető, hogy lejárt a hozzáférése a videókhoz. Ha így van, akkor, erről e-mailben több értesítést is kapott.
- Lehetséges, hogy nincs bejelentkezve. ellenőrizze itt: FIÓKOM
- Az is lehet, hogy nem abban a böngészőben nézi az oldalt, amiben regisztrált. Nagyon fontos, hogy az alapértelmezett böngészőben nézze az oldalt, és mindig ott legyen bejelentkezve.
Hiába kattintok az e-mailben kapott linkre, nem látom a videóimat
Minden vásárlást követően, minden fontos fordulópont (pl. hamarosan lejár az előfizetés, stb.) kapcsán e-mailt küldök. Ha az e-mailekben szereplő linkre kattintva nem nyílik meg az adott oldal (pl. nem válik elérhetővé a videó), akkor
- Vagy nincs bejelentkezve, lenne
- Vagy nagy eséllyel az történt, hogy nem az alapértelmezett böngészőben végezte el a regisztrálást, ugyanakkor az email-en kapott linkekre kattintva az alapértelmezett böngésző nyílik meg.
Fontos, hogy az alapértelmezett böngészőben legyen bejelentkezve!!!
Figyelje meg, hogy az e-mailből melyik böngésző nyílik meg, az az alapértelmezett.
Ezután nyissa meg a másik böngészőjét, ott a FIÓKOM menüre kattintva nyomva meg a KIJELENTKEZÉS gombot.
Majd kattintson az e-mailben kapott linkre, ekkor megnyílik a www.explorehungary.hu oldal (immár az alapértelmezett böngészőben), és a BELÉPÉS menüre kattintva lépjen be, és jelölje be az “Emlékezz rám!” négyzetet, hogy mindig bejelentkezve maradjon.
Nem működik az e-mailben kapott kuponkód!
Ha azt tapasztalja, hogy az e-mailben kapott kuponkódja nem működik, ellenőrizze, hogy azon az e-mail címen van-e bejelentkezve, amelyet a hírlevél-feliratkozáskor megadott.
Nagyon fontos, hogy az EXPLORE HUNGARY kapcsán mindenhol ugyanazt az e-mail címet használja!
Házaspároknak, családoknak egy regisztrációt javaslok
Házaspárok, családok esetén érdemes eldönteni, hogy melyikük e-mail címét használják a webshop regisztrációkor, mert ha egyszer egyikük, másszor másikuk e-mai címén történető regisztrációval vásárolják meg a videóket, akkor a videók külön-külön profilokban lesznek megtekinthetők.
Ugyanígy a számlák és minden más, a rendeléseket érintő adat is aszerint kerül tárolásra, aki aktuálisan be volt jelentkezve.