Általános tudnivalók és GYIK

A videók egy webshop motor segítségével érhetők el, ezért muszáj a számítógép fejével gondolkodnunk!

VIDEÓ = VIRTUÁLIS TERMÉK
Mivel virtuális termékekről van szó, csak az a felhasználó éri el az adott videót, aki megvásárolta, azaz: aki be volt jelentkezve a vásárlás során.

FELHASZNÁLÓ = E-MAIL CÍM
A web világában az egyedi azonosító NEM a név, hanem az E-MAIL cím!
Ha több e-mail címe is van, kérem ügyeljen arra, hogy Explore Hungary-témában mindig UGYANAZT használja!!! Hiszen a számítógép az e-mail cím alapján ismeri fel és tudja azonosítani.
Pl. Ha küldök egy kuponkódot a hírlevélben megadott e-mail címére, de más e-mail címmel regisztrál itt, az oldalon, a kuponkód nyilvánvalóan nem fog működni!

EGY CSALÁD = EGY PROFIL (azaz egy regisztráció)
Éppen emiatt a házaspárok, családok számára is azt javaslom, hogy a hírlevélre akárhány e-mail címmel bejelentkezhetnek, de azt érdemes eldönteni, hogy melyikük e-mail címét használják a webshop regisztrációkor. Mert ha egyszer egyikük, másszor másikuk e-mai címén történető regisztrációval vásárolják meg a videókat, akkor a videók külön-külön profilokban lesznek megtekinthetők, illetve a számlák és minden más, a rendeléseket érintő adat is aszerint kerül tárolásra, aki aktuálisan be volt jelentkezve.
 
ESZKÖZ = BÖNGÉSZŐ
Sokszor előfordul, hogy a számítógépre több böngészőt is telepítenek (pl. MS Edge, Googel Chrome, Firefox, stb) feltétlenül az ALAPÉRTELMEZETT BÖNGÉSZŐN vásároljon először (azaz regisztráljon a folyamat során), mert a későbbiekben, az e-mailekben kapott linkekről kattintva az alapértelmezett böngésző fog megnyílni, és ha nem azon van bejelentkezve, nem fognak működni a linkek.
 
MINDIG MARADJON BEJELENTKEZVE!
Az első vásárlást követően érdemes bejelentkezve maradniI, mert az aktív előfizetések és más adatok csak a bejelentkezett felhasználók számára láthatóak.
 

GYIK, azaz: gyakran ismételt kérdések

Nem látom a videóimat

Ha az ELŐFIZETÉSEIM oldalra kattintva nem látja az aktív előfizetéseit, azaz például a megvásárolt videókat, akkor

  1. Elképzelhető, hogy lejárt a hozzáférése a videókhoz. Ha így van, akkor, erről e-mailben több értesítést is kapott.
  2. Lehetséges, hogy nincs bejelentkezve. ellenőrizze itt: FIÓKOM
  3. Az is lehet, hogy nem abban a böngészőben nézi az oldalt, amiben regisztrált. Nagyon fontos, hogy az alapértelmezett böngészőben nézze az oldalt, és mindig ott legyen bejelentkezve.

Hiába kattintok az e-mailben kapott linkre, nem látom a videóimat

Minden vásárlást követően, minden fontos fordulópont (pl. hamarosan lejár az előfizetés, stb.) kapcsán e-mailt küldök. Ha az e-mailekben szereplő linkre kattintva nem nyílik meg az adott oldal (pl. nem válik elérhetővé a videó), akkor

  1. Vagy nincs bejelentkezve, lenne
  2. Vagy nagy eséllyel az történt, hogy nem az alapértelmezett böngészőben végezte el a regisztrálást, ugyanakkor az email-en kapott linkekre kattintva az alapértelmezett böngésző nyílik meg.

Fontos, hogy az alapértelmezett böngészőben legyen bejelentkezve!!!

Figyelje meg, hogy az e-mailből melyik böngésző nyílik meg, az az alapértelmezett.
Ezután nyissa meg a másik böngészőjét, ott a FIÓKOM menüre kattintva nyomva meg a KIJELENTKEZÉS gombot.
Majd kattintson az e-mailben kapott linkre, ekkor megnyílik a www.explorehungary.hu oldal (immár az alapértelmezett böngészőben), és a BELÉPÉS menüre kattintva lépjen be, és jelölje be az “Emlékezz rám!” négyzetet, hogy mindig bejelentkezve maradjon.

Nem működik az e-mailben kapott kuponkód!

Ha azt tapasztalja, hogy az e-mailben kapott kuponkódja nem működik, ellenőrizze, hogy azon az e-mail címen van-e bejelentkezve, amelyet a hírlevél-feliratkozáskor megadott.

Nagyon fontos, hogy az EXPLORE HUNGARY kapcsán mindenhol ugyanazt az e-mail címet használja!

Házaspároknak, családoknak egy regisztrációt javaslok

Házaspárok, családok esetén érdemes eldönteni, hogy melyikük e-mail címét használják a webshop regisztrációkor, mert ha egyszer egyikük, másszor másikuk e-mai címén történető regisztrációval vásárolják meg a videóket, akkor a videók külön-külön profilokban lesznek megtekinthetők.

Ugyanígy a számlák és minden más, a rendeléseket érintő adat is aszerint kerül tárolásra, aki aktuálisan be volt jelentkezve.

 

Kérdés esetén az info@explorehungary.hu e-mail címen állok rendelkezésre.

Üdvözlettel: Szabó Judit